Pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania serwisu EDUKACJA ONLINE można uzyskać, dzwoniąc pod numer telefonu (22) 544 59 15 lub pisząc e-mail na adres: edukacjaonline@stentor.com.pl.

FAQ

Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Sprawdź, czy Twój problem nie został już poniżej opisany.

  1. Po rejestracji w serwisie wpisuję swój login i hasło w pola logowania, ale mimo to nie mogę się zalogować. Dlaczego?

Po rejestracji każdy użytkownik otrzymuje na wskazany adres e-mail wiadomość, która zawiera link aktywujący konto. Dopiero po kliknięciu w ten link można się logować i korzystać z serwisu.

  1. Po rejestracji w serwisie nie otrzymałem/-am żadnej wiadomości e-mail. Jak mogę aktywować moje konto?

Taka sytuacja może mieć dwie przyczyny - albo podany w procesie rejestracji adres e-mail jest niepoprawny, albo wiadomość nie dotarła do użytkownika z powodów technicznych. Aby rozwiązać problem, skontaktuj się z nami - wyślij wiadomość e-mail zawierającą opis problemu oraz Twój login na adres edukacjaonline@stentor.com.pl.

  1. Czy mogę korzystać z serwisu na różnych komputerach, używając tych samych loginu i hasła?

Tak. Użytkownik może korzystać z serwisu dowolną liczbę razy, z różnych stanowisk internetowych, ale nigdy z więcej niż jednego stanowiska w tym samym czasie. Korzystanie z dostępu z więcej niż jednego stanowiska w tym samym czasie nie jest możliwe i może spowodować zawieszenie konta użytkownika.
Należy także pamiętać, że do korzystania z zakupionych materiałów niezbędne jest zainstalowanie na komputerze dodatkowego darmowego oprogramowania - aplikacji klienta (patrz pytanie 5.). Oznacza to, że na każdym komputerze, na którym zamierzamy korzystać ze swoich zasobów, musi być wcześniej zainstalowana ta aplikacja.

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za materiały udostępnione w serwisie?

Dostępne są dwie formy płatności: przelew oraz karta kredytowa. Są one całkowicie zautomatyzowane i obsługiwane przez serwis PayU.pl. By zapłacić za materiały, należy postępować zgodnie z instrukcjami, które będą się pojawiać na kolejnych ekranach podczas finalizowania transakcji. Dostęp do materiałów zazwyczaj jest możliwy niezwłocznie po dokonaniu płatności.
Wykupienie dostępu wielostanowiskowego natomiast wymaga wcześniejszego kontaktu z Wydawnictwem STENTOR (edukacjaonline@stentor.com.pl), a płatności dokonuje się na podstawie otrzymanej faktury.

  1. W jaki sposób mogę pobrać zakupione materiały i korzystać z nich?

W tym celu należy zainstalować na komputerze dodatkowe darmowe oprogramowanie służące do zarządzania zasobami użytkownika, tzw. aplikację klienta. Jest ona dostępna po kliknięciu przycisku 'Pobierz' w górnym menu serwisu. Po zainstalowaniu aplikacji należy uruchomić ją, a następnie zalogować się w niej za pomocą wybranych w procesie rejestracji loginu i hasła. Wszystkie zakupione materiały są dostępne po kliknięciu w zakładkę 'Moje pliki' w lewym menu tej aplikacji.

  1. Czy za zakupione materiały otrzymam fakturę VAT?

Jest taka możliwość. Po sfinalizowaniu transakcji dostępny jest formularz z danymi do faktury. Aby otrzymać fakturę, należy go wypełnić i potwierdzić przyciskiem 'Wyślij'. Faktura zostanie wysłana do użytkownika pocztą.

  1. Czy połączenie internetowe jest niezbędne do tego, by korzystać z pobranych materiałów?

Tak. Aby korzystać z materiałów, należy uruchomić aplikację klienta EDUKACJA ONLINE i zalogować się w niej. Proces logowania jest możliwy tylko wtedy, gdy połączenie z internetem jest aktywne, ponieważ wtedy następuje weryfikacja wszystkich danych o użytkowniku.

  1. Jak korzystać z zasobów serwisu równolegle na wielu stanowiskach, np. w szkole lub w bibliotece?

Najkorzystniejszym sposobem jest wykupienie dostępu wielostanowiskowego. Umożliwia on jednoczesne korzystanie z wszystkich zasobów serwisu przez okres 365 dni w wersji online lub do druku na wybranej liczbie stanowisk komputerowych. Opłata jest pobierana według poniższego cennika:

Liczba stanowisk

Cena netto za 1 stanowisko z ograniczonymi prawami do druku

Cena netto za 1 stanowisko z pełnymi prawami do druku

2-5

80 zł

120 zł

6-10

70 zł

105 zł

11-20

60 zł

90 zł

21 i więcej

50 zł

75 zł

Aby skorzystać z tej oferty, należy wysłać wiadomość e-mail pod adres edukacjaonline@stentor.com.pl. W treści wiadomości należy podać typ dostępu (online lub do druku), liczbę stanowisk dostępowych oraz wymienić wszystkie loginy, którym ma zostać przypisany dostęp do serwisu (użytkownik powinien uprzednio założyć w serwisie EDUKACJA ONLINE tyle kont, ile dostępów planuje wykorzystać), a także dane osoby/instytucji, na którą ma zostać wystawiona faktura oraz adres do wysłania faktury. Dostęp zostanie aktywowany wszystkim wskazanym użytkownikom w ciągu 72 godzin od zaksięgowania płatności na koncie.
UWAGA! Należy pamiętać, że jeden użytkownik (login) nie może korzystać z serwisu na więcej niż jednym stanowisku w tym samym czasie.

  1. Czy jednemu adresowi e-mail mogę przypisać więcej niż jeden login?

Tak. Każdy login (ustanawiany w procesie rejestracji) musi być wyjątkowy, natomiast adres e-mail związany z danym loginem może się powtarzać dla różnych loginów. Służy on tylko do przesyłania informacji o zmianach na koncie użytkownika. Dlatego, jeżeli chce się ustanowić w serwisie (np. dla szkoły lub biblioteki) kilka różnych kont (loginów), nie ma potrzeby zakładania dla każdego z nich innego adresu e-mail. Użytkownik o określonym adresie e-mail może zatem mieć założoną w serwisie dowolną liczbę kont (loginów).

  1. Czy po wykupieniu dostępu do całego serwisu bądź do wybranych zestawów będę otrzymywać aktualizacje, gdy w serwisie pojawią się nowe materiały?

Tak. Jeśli zasoby serwisu zostaną uzupełnione o jakiekolwiek nowe materiały, każdy użytkownik, który będzie miał w tym czasie aktywny dostęp do właściwego zestawu lub całego serwisu, uzyska automatyczną i bezpłatną aktualizację swoich zasobów, a o zmianach zostanie powiadomiony przez e-mail.

  1. Jak mogę obejrzeć gratisowe materiały demonstracyjne?

Aby uzyskać dostęp do materiałów demonstracyjnych, należy postępować dokładnie tak samo jak z materiałami płatnymi: kliknąć w ikonkę koszyka przy wybranym materiale, następnie przejść do zasobów koszyka (okno 'Koszyk' w prawym menu) i sfinalizować zamówienie. Dopiero wtedy nastąpi automatyczna bezpłatna aktywacja wybranych materiałów. Będą one widoczne po zalogowaniu się w aplikacji do zarządzania własnymi zasobami (tzw. aplikacji klienta).

  1. Czy usunięcie lub odinstalowanie aplikacji klienta powoduje utratę kupionych materiałów?

Nie. Prawa użytkownika nie są w żaden sposób związane z zainstalowaną na danym komputerze aplikacją klienta. Z dostępu do zakupionych materiałów można korzystać także po usunięciu i ponownym zainstalowaniu tej aplikacji i na dowolnym komputerze wyposażonym w dostęp do internetu.

Logowanie
Zarejestruj się »Zapomniałeś hasła?
Koszyk
Korzystanie z koszyka wymaga zalogowania.
PayU - Bezpieczne płatności internetowe
© Copyright 2007 Wydawnictwo Piotra Marciszuka STENTOR. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Created by AWR FINE.pl